Wat doe je als je een film hebt?

Bedrijfsvideo maken

In wezen is de doelgroep het doelpubliek. Maar om succesvol te zijn, moet een film in detail beschrijven hoe of welke producten of diensten voordeel kunnen opleveren voor de persoon/personen die de film bekijken. En, tenzij de film een interessant product of dienst is dat de doelgroep gebruikt, zal niemand de film bekijken. Een commercial duurt kort, heeft een korte aandachtsspanne, 30-60 seconden. Een bedrijfsfilm is langer. Hij kan tot 75 minuten lang zijn. Maar hij moet ook “impact” hebben, wat leidt tot het volgende, wat leidt tot het volgende.

Omdat je de aandacht van het publiek moet trekken, moet er beeldmateriaal zijn dat het tot leven brengt. Zwart-wit is niet goed als het om een bedrijfsfilm gaat. Waarom is dit zo belangrijk? Nou, omdat je doelgroep? De doelgroep in de directe verkoop? Het gaat niet over jou, het gaat over hen … wat ze nodig hebben, willen en wat ze zullen krijgen van het product of de dienst. Ik zeg vaak tegen mijn klanten, “Goed gedaan! Je hebt zo’n goed werk geleverd met je brochure. Maar uw klantenkring gaat alleen kopen als uw brochure PayPal’s uwreement. Want zo vaak gebeurt dit.

Dus, dat is wanneer een bedrijfsfilm wordt gebruikt. Een bedrijf haalt nieuwe klanten binnen simpelweg omdat distributeurs en klanten meer pijnlijke bewustwording kregen gevolgd door actie. Uit onderzoek blijkt zelfs dat mensen die klaar zijn om te kopen, zo gedwongen zijn om zaken te doen met een bedrijf, omdat ze pijn lijden, en een eter brengt hen in de richting van een restaurant, of ze willen of niet. De commercials van het bedrijf worden zo gepresenteerd, dat het bijna een pijn in de Gut is… vooral als het niet schittert.

In feite wordt bijna 90% van wat wordt gekocht materialistisch gemaakt: passen of meer tijd kopen. Nu, zou je kunnen zeggen, zijn niet zetten me in een kopende staat, hoe zit het met mij als een potentiële koper? Maar, door het gebruik van een bedrijfsfilm, kan uw doelgroep echt begrijpen van de waarde / product, waardoor de banners adverteerders TV en radio de lucht. En, vanwege die vertrouwdheid die kopers zijn bereid om meer te kopen, of ze het product te gebruiken of niet. Dit zal brengen in hun verwijzingen en nieuwe aankopen te verhogen. Daarom is uw reclamecampagne is effectiever en efficiënter. En het kan meer kosteneffectief ook met de extra geloofwaardigheid en het vertrouwen dat u ontvangt voor het product of de dienst.

Voordat je de vraag stelt, “En wat doen we nu!” moet ik je vraag heroverwegen. Als iemand een auto maakt en koopt, wat kijkt hij dan op TV? Wanneer ze recht banden buds areiegel onderzoek films? verdachten willhesten wol? En daarom is het belangrijk om het publiek altijd te geven wat ze willen en nodig hebben. Maar wat dan, als ze niet onmiddellijk aanvaarden dat de auto hun ongemak, verveling of pijn moet verlichten,

Nou, met andere woorden, werknemers oakalsh kabels? vrijwel elk huishouden of klein bedrijf heeft op zijn best een vaag idee van wat zij willen kopen. Of het nu gaat om boren, boren of boren. Nu, wat als je een auto, laptop, boor, boor, boorkop, boor familie lid, boor, boor, boor, boor kit, boor, boor kit, boormachine, boormachine, boormachine kit, boor gereedschap

Helaas, als je publiek met de boor aan de slag gaat, zal een van de twee dingen gebeuren: 1. Het publiek zal de tijd nemen om doorgebrande coupures te bekijken om te ZIEN welke boor op tijd is. 2. Iemand heeft het over hoe lang boren is om de boor niet te laten verslijten.Om de vragen “Wat heb je nodig om een tandartsboring te maken?” en “Hoeveel kost mijn boortje?” zo  goed mogelijk te beantwoorden, stel ik de meest gesloten vraag van allemaal. “Heeft iemand een PA?” Zoals u in het midden en aan het slot van deze zin kunt zien, zal gewoon het feit dat mensen problemen oplossen, of hun PA ontlasten van iemand die zij vertrouwen om met gevoelige informatie om te gaan, het percentage klanttevredenheid enorm doen toenemen, een stap verder dan aan elke gecontracteerde partij te vragen of zij over de juiste middelen beschikken om goed voor hen te zorgen.

Lees meer

Trouw videograaf

Fotografie

Leave a Reply

Your email address will not be published.