Hoe krijg je een beeld met je directe?

Photobooth

Photoboothing is een van de beste manieren om uw boodschap te illustreren. U kunt de grootste buzz krijgen en veel mensen bereiken terwijl het het meest effectief is. Maar hoe werkt het? Hoe krijg je een foto met een fotohokje? Kies in de eerste plaats beelden waarvan u vindt dat ze uw merk en persoonlijkheid echt vertegenwoordigen. Als uw merk bijvoorbeeld in beweging is, maak dan video’s van uw campagnevideo’s. Je kunt humoristische, zo niet schattige en inspirerende beelden maken met je favoriete beroemdheid. Het is een geweldige manier om je merk onder de aandacht te brengen – vooral als je het allemaal in één photobooth kunt doen.

De volgende stap is het instellen van je camera. Afhankelijk van de grootte van je photobooth zal je een andere setup en software nodig hebben als graphic novels. Het eenvoudigste is om een huidige Nintendo 3DS te gebruiken. Mijn zoon kocht een van de laatste. Het is een goede doorn in het oog als je op pad bent. Step 2: Photobooth Het volgende wat je nodig hebt is een camera die je over het hoofd ziet. Er gebeuren veel zones in de cabine. Uw personeel moet kiezen tussen de camera en het hokje.

U kunt ook een loopplank rond uw tent maken om de lus te veranderen. Voor nog meer veiligheid is er een bewaker. Nog één ding. Misschien moet je nog eens nadenken over de route die je je mensen vraagt te nemen. De gebruikelijke gaande routes zijn prima voor een photobooth. Maar een puinhoop zijn die plots rondloopt gaat nooit goed. Het is beter om hen te vragen om de juiste routes te nemen die terug leiden naar de ruimte waar je bent.

Stap 3: Lijm het vast Dit is een van de belangrijkste onderdelen van de Photobooth. Probeer er niet te lui over te doen. De kostprijs is niet de belangrijkste factor in het succes van je evenement. Dus doe je best om consequent te zijn.

Photobooths doe je best in een rustige omgeving. Als je je photobooth buiten een groot clubadres hangt, kan het er behoorlijk druk worden. Maar er is een beste tijd om zo’n evenement te gebruiken. Op Facebook worden uitnodigingen meestal snel gelezen dus is het geen probleem om een grote stand te hebben – als je genoeg tijd hebt. Ik gebruik meestal de zomermaanden met concerten in juni en juli en de tweede helft van september tot oktober.

Stap 4: Video Begin je photobooth met een geweldige gebeurtenis in gedachten. Beginnen met een goede opening is je eerste gunst. Het zal je publiek blij maken en ze aanzetten om dingen te proberen waarvan je niet verwachtte dat ze ze zouden proberen. Maak je 5 beelden op de meest gedenkwaardige manier. Ga verder met verlichting en koude en warme kleuren. Verf alle delen van je fotohokje met enkele felle kleuren om de aandacht te trekken. Ik probeer veel kleuren te gebruiken. Je kunt ook proberen een klassieke scène op te nemen. Spelende kinderen in de regen, puppies onder de modder, of spanningen tijdens een wedstrijd… wat u maar wilt.

Stap 5: Kies uw muziek Dit is het laatste wat je nodig hebt voor het succes van je photobooth. Het maakt niet uit hoe goed het loopt en hoe lang je wacht tot de mensen komen, je hebt muziek nodig. Als iemand die veel photobooths en party’s heeft bijgewoond, weet ik dat je tijdens piekmomenten en gewone momenten naar verschillende muziek moet luisteren. De muziek moet niet te hard staan. Dat zal mensen zich dom laten voelen. Ik stel voor dat je een mp3-speler in je kamer zet, ongeacht de grootte van je photobooth. Tijdens dieptepunten en tijden dat je niet op veel mensen hebt gerekend. Dan kan je na een paar minuten je meest relevante muziek beginnen spelen. Ik heb allerlei soorten muziek geprobeerd, maar mijn favoriet is langzaam bewegende, rustige muziek. Het helpt om mensen langzaam uit hun spullen te laten glijden. Ik weet niet waarom, maar het lijkt te werken.

Stap 6: Uitvaren Zodra je veel nieuwe mensen in je photobooth begint te krijgen, heb je wat meer geld nodig om hem goed draaiende te houden. Dus in plaats van eenvoudig plastic moet je betalen voor de lichten en andere apparatuur. Natuurlijk kan je ook dingen gratis kiezen. Maar sommige mensen zijn het niet eens met anonimiteit. Dus als je voor je foto’s niet je echte naam hoeft te geven, is het altijd het beste om wat geld te krijgen. Bijvoorbeeld lichtmasten met extra lampen. Je beelden kunnen een mooi eerbetoon aan jou en je bedrijf worden als je ze achteraan verkoopt.

Bewaar de tip Lees de Krispy Kreme desktop met de beste tips over het creëren van de beste feestervaring voor uw direct marketing. Neem eindelijk alle tips in 9 minuten plezier in u op – Een echte aanrader! Krispy Kreme tips voor een photobooth Top 6 manieren om koffie te verkopen Depict Windows review: Moet u een digitale projector op uw bureau gebruiken?

Lees meer

Product fotograaf

Leave a Reply

Your email address will not be published.