Fotografie

Fotograaf Zeeland

De persoon die foto’s maakt is de werknemer van de fotograaf. De fotograaf is de klant. De klant is degene die de fotograaf inhuurt en betaalt. De fotograaf maakt foto’s van het door de klant opgegeven onderwerp. Het onderwerp is de zaak van het onderwerp. Zakendoen is de transactie waarbij de eindafnemer de goederen of diensten van de leverancier ontvangt. In gewone omstandigheden zien klanten elkaar niet veel, zodat het onderwerp en de fotograaf afzonderlijke neventransacties aangaan. De fotograaf moet zich bewust zijn van wat zij doet, want de klant is ook een werknemer van de fotograaf. Als de relatie vriendschappelijk wordt en er een uitwisseling van ideeën plaatsvindt, zal de klant de fotograaf gemakkelijk vinden in de krant en op internet. De fotograaf moet het onderwerp goed genoeg kennen om haar volledig te kunnen vertegenwoordigen. De fotograaf moet de klant goed genoeg kennen om zaken als goed gekozen woorden en uitdrukkingen, een uitgesproken persoonlijke stijl, evenals subtiele aanwijzingen van een emotioneel geladen en onderhoudende persoonlijkheid te gebruiken. Omdat er geen formele geschreven waarden in de foto’s zijn belichaamd, is de beste wet van het boek wat de cliënt dicteert.

Wat voor soort dingen zou een succesvolle fotograaf doen? De fotograaf zou commercieel succes moeten behalen als een bedrijf, wat een verscheidenheid aan activiteiten zou vereisen voor marketing. De fotograaf moet zeer bedreven zijn in fotografie (Fotografie 101). De fotograaf moet op de hoogte blijven van de huidige technieken en beeldtaal van andere fotografen. De fotograaf moet een goede kennis van het onderwerp hebben, zodat zij begrijpt hoe haar foto’s zullen worden waargenomen (Fotografie 101).

De fotograaf neemt vakanties, zoals evenementen voor gevorderden op papier, reizen om ideeën te genereren, korte trips door landelijke gebieden en een jaarlijkse retraite. De fotograaf moet regelmatig beschikbaar zijn en idealiter ten minste drie verre reizen per jaar maken met eigen foto’s. Het kost tijd om een onderwerp te lokaliseren en te fotograferen; daarom moet de fotograaf vertrouwd zijn met de locatie. De fotograaf moet kunnen uitleggen en aantonen welke kosten verbonden zijn aan het fotograferen van een onderwerp, hetzij als een kostbare dienst met toegevoegde waarde, hetzij als een buitensporig dure dienst voor grote, onstabiele evaluaties. De fotograaf moet na het fotograferen van een onderwerp automatisch het skiffmateriaal samenvoegen, verpakken en opnieuw verpakken. De fotograaf zou computer-re-shoots, waarbij het gaat om licht, zwart-wit, en hoge definitie, moeten oplossen door te klikken op ingewikkelde Photoshop plug-ins .

De fotograaf moet juridische stappen kunnen ondernemen om ongeoorloofd gebruik of misbruik van de naam of gelijkenis van de klant door de fotograaf of de klant juridisch te voorkomen. Als het enigszins mogelijk is, moet er een band zijn met televisieshows of grote speelfilms om reclame te maken of reclame te maken voor bijbehorende producten. De fotograaf moet zich op zijn gemak voelen met de kleding die door de cliënt geschikt wordt geacht, en tevens inzicht hebben in de persoonlijkheid van het onderwerp en zijn verwachtingen. Er wordt zorgvuldigheid en voorbereiding geëist in alle aspecten van hun bedrijf, wat geldt voor elk product of gekwalificeerd individu.

Wat zijn de afzonderlijke taken van een fotograaf? De fotograaf voert een reeks verschillende taken uit die uiteindelijk een fotoportfolio opleveren, en moet buiten de basiselementen van de fotografie die alle foto’s gemeen hebben, verschillende onderwerpen kennen. Sommige verzoeken hopen op JPEG-gebaseerde foto’s, andere vragen om een fotografische dimensie rond een onderwerp; van de fotograaf wordt verwacht dat hij het beeld associeert met een maatschappelijke waarde. Het multidimensionale werk wordt gedaan door middel van de reeks technieken en vaardigheden die onder deze titels worden onderwezen: technische vaardigheden: selecteren, kadreren, compositie, centreren, contrast, compositie van de opname, belichting, kleur, belichting, uitwissen, branden, gedeeltelijke stapeling, fotografie tekst, en nabewerking. sociale vaardigheden: public relations, videoproductie, communicatiemethoden (elektronische horloges, mobiele telefoons, vaste telefoons, visitekaartjes, accessoires voor personal computers, computerlettertypes, grafische voorstellingen en lettertypes), marketing, winkelinrichting, positionering in het veld, bedrijfsoprichting, reclame, en ontwerpen van websites.

technieken voor vooruitgang: evaluatie van arbeidsprestaties, carrièreplanning, marketing, financiële planning, verkoop en onderhandelingen over eigendom, bedrijfsmarketing, public relations, websitebeheer, en mediatraining. financiële vaardigheden: bedrijfsleven, cliënten, markt, financiële planning, bedrijfsvoering (boekhouding, contracten, bedrijfsontwikkeling, financiële analyse, financiën, marketing, public relations en verkoop), casemanagement, analytische vaardigheden, acquisitie en kostenanalyse, salarisadministratie, en onderhandelingsvaardigheden.

loopbaanmogelijkheden en -vaardigheden: persoonlijke en professionele ontwikkeling, maatschappelijk verantwoord ondernemen, ten minste enkele bedrijfsgerichte vaardigheden, mantelzorg, pastoraat, politiek en gemeentelijke betrekkingen, freelance schrijven, reizen schrijven, en onderwijs. De fotograaf levert portretfoto’s met aandacht voor het specifieke onderwerp, wat belangrijk is voor veel commerciële bedrijven, zoals merkenfabrikanten, ISODM, drukkerijen of bezorgingsbedrijven, maar ook voor professionele diensten zoals reclamebureaus. De fotograaf houdt zich veel bezig met foto’s met persoonlijke aandacht, maar de fotograaf moet desondanks bedreven zijn in het handhaven van de privacy.

Lees meer

Drone foto’s laten maken

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *