5 Redenen waarom bedrijfsfilms goede televisie zijn?

Bedrijfsvideo laten maken

Hoe de mensen ervan houden of hoe het de antwoorden zijn die ze nodig hebben.

Bijvoorbeeld het populaire kinderboek Op de regenboog, waarin de Regenboogprinses op zoek gaat naar een magisch stuk speelgoed dat mensen in muizen verandert door de kleur van slakken op de oceaanbodem. Vanuit het oogpunt van de marketing bereikt de wereld een grens van het vertellen van verhalen, en dit is eigenlijk precies wat het huidige onderzoek zegt dat de wereld nodig heeft.

2. De meeste bedrijfsfilms onthullen iets dat verborgen is in de samenleving?

Een bedrijfsfilm onthult niet noodzakelijkerwijs iets (d.w.z. het nieuwe geneesmiddel of de winstgroei), maar is meer een verhaal over hoe mensen handelen. Een bedrijfsfilm kan een paar waarheden verbergen, maar kan ook dingen onthullen. Goede bedrijfsfilms zitten vol verborgen boodschappen, zoals u in deze tentoonstelling zult zien.

Democracy Now! heeft een interessante studie over bedrijfsfilms. Zij definiëren een bedrijfsfilm als een programma dat klaar is om te worden uitgezonden en geproduceerd. Meestal worden alle middelen die de filmmaker kan gebruiken (waaronder combinaties van creatieve middelen zoals video, fotografie en live muziek) uitgezocht. De producent kiest dan wat zal worden uitgezonden op het journaal. Het probleem is dat de producenten zich ervan bewust zijn dat de bedrijfsgigant iets zal kiezen, of dat er een script zal worden geschreven, en dat kan slecht zijn. In het voordeel van dit (mits het project goed gefinancierd is), wordt een on-camera uitnodiging nog niet getoond is het doelpubliek moet gewoon kijken om te weten te komen wat er in petto is! “Goede bedrijfsfilms vragen om uw aandacht Wees voorzichtig bij het uitzenden: kijk en leer. Uiteindelijk, of de corporatie of de filmmakers nu krijgen waar ze op uit zijn, is het primaire doel om de gewenste groep kijkers te bereiken, met als doel hun oplossingen te verkopen.”

3. Bedrijfsfilms zijn het nieuwe vermaak voor grote bedrijven?

Sinds enige tijd is het nieuwe amusement gericht op themaparken en pretparken. Maar een bedrijf moet aandacht krijgen. En natuurlijk moet het bedrijf of de overheid een rendement krijgen op zijn investering in het bedrijf. Een nieuwe TV klassieker is een succesverhaal. Maar goede bedrijfsfilms – TV of theater – deden echt iets – de ogen van de mensen openen.

Van de Zwitserse animatiestudio Aardman Animations’ klassieker, Penguin in toont de geschiedenis van de natuurlijke historie door de verbazingwekkende ontdekkingen en voortdurende strijd. Kijkers hebben zich verbaasd over de animatie, en de thema’s die regisseurs Ken en Stephen aansnijden, zoals “Labour of Love”, “Confirmation”, en “VPP Adoption” zijn inderdaad zeer interessant. Of waarom niet de ontroerende case study “Motley Crue” over “eenzame wezens” die in de Noordzee leven? De kijkers kunnen alles te weten komen wat ze willen weten.Volgens Richard Maier, art director voor kinder TV shows “wordt er steeds meer aandacht besteed aan de gevangenen…die terug praten tegen de  bewakers en hun frustraties”

4. Wat doen bedrijfsfilms met het milieu? Een bedrijfsmilieufilm is een gids over wat we moeten doen om het milieu te beschermen. Je probeert de maatschappij ervan te overtuigen dat het bedrijf eerlijk en rechtvaardig is.

Kijk eens naar de CG animatie trailer voor Avatar, die de vernietiging van het milieu toont, ijsberen die sterven door de ijstijd, “moeras” gevuld met atomaire deeltjes. Zie hoe Pixar zowel met het verhaal als met de natuurlijke wereld werkt – misschien moeten clichés achterwege gelaten worden, maar die kunnen in de laatste scène getoond worden. Een bedrijf milieu film helpt u korte beslissingen te nemen.

Je kunt het verhaal vertellen met wat clichés en makkelijk te begrijpen cinematografie. Of je kunt dieper gaan en een verhaallijn ontwikkelen over waarom het bedrijf schuldig is aan de milieuschade. Bedrijf interactieve films, The Allowance for the CEO’s Gift (1943) en Lolita (1962), Democracy Now werpt vele interessante vragen op over de rol van de regering van de Verenigde Staten en de rol van Corporate PR firma’s in de richting van de cultuur nteressant is dat Gomebooks, geproduceerd door de Society of Christ, die kinderen onderwijst over moraal en het vermeende huckster-karakter van Hollywood, op dezelfde datum werd uitgebracht. Goede bedrijfsfilms blijven in gedachten voor je publiek als je je eigen iets schrijft.

5. Waarom zijn bedrijfsfilms goed voor de televisie? Zoals in hoofdstuk 1 is aangetoond, zijn bedrijfsfilms zeer succesvol voor de marketing van een product of dienst.

In reclame na reclame zijn ze hetzelfde omdat ze hetzelfde product of dezelfde dienst bevatten. Ze hebben toegang tot hoogwaardige time-lapse video en die feedback kan zeer overtuigend zijn. Probeer de eerste tien minuten van de speelfilm maar eens met je vader of je kleintjes te bekijken en zie de impact van wat hij heeft besloten te publiceren. 6. Hoe begin ik met het maken van een bedrijfsfilm?

Leave a Reply

Your email address will not be published.